Γεια σας, σε αυτο το blog θα βρείτε μια έκδοση του Radio Arvyla Player για το κινητο σας τηλεφωνο. Τα γραφικά της διεπαφής θέλουν δουλεια και γενικά σε όποιον άρεσε η ιδέα ας γράψει κανένα σχόλιο για το πώς θα ήθελε να φαίνεται η εφαρμογή.
Το Radio Arvyla Player Mobile υποστηρίζει και κινητά με οθόνη αφής και είναι γραμμένο με J2ME που πρακτικά σημαίνει ότι τρέχει σε όλα τα κινητά που έχουν βγεί τα τελευτάια χρόνια (εκτος από το iphone), έχουν ανάλυση 320x240 και πανω και παίζουν mp3
Friday, March 12, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
να σε καλά ρε παλικάρι αλλά δεν δουλεύει.
ReplyDeleteτο μόνο που δουλεύει είναι η έξοδος.
αν μπορέσεις να κάνεις κάτι για αυτό.....
θα είσαι κι ο πρώτος.
τι κινητο εχεις;
ReplyDeleteστο samsung omnia που εχω εγω παιζει μια χαρα
αν με πεις που το τρεχεις και δεν παιζει κατι μπορω να κανω για να το ελεγξω
έχω nokia 5800.
ReplyDeleteτο δεύτερο παίζει μια χαρά.
αλλά έχεις ξεχάσει το 12.
λεπτομεριες....
να σε καλά πάντως
εχω κανει update
ReplyDeleteκατεβασες το αρχειο που υπηρχε για λιγες ωρες online
θα κανω και ενα update με καλυτερο αρχειο για το 13
να εισαι καλα
Καλησπέρα,
ReplyDeleteεχω ενα HTC HD Και παίζει μόνο η έξοδος..
Μπορεί να γίνει κάτι να παίζουν όλα?
Γιάννης.