Καλησπέρα!Έχω HTC Diamond και δεν παίζει ήχο... μπορείς να βοηθήσεις?
η java που εχει το κινητο σου δεν παιζει mp3 και για αυτο δεν μπορεις να ακουσεις ηχοθα φτιαξω και μια εφαρμογη με αρχεια wavκαι πιο μετα μια με c# για οσους εχουν κινητα με windows mobile χωρις καλη java
ΓειαΈχω το HTC DD Στo Ράδιο Αρβύλα δεν ακούγεται ήχος
εννοούσα ότι έχω το HTC HD και από λάθος έγραψα DDΣτo Ράδιο Αρβύλα δεν ακούγεται ήχος
γιατι το κινητο σου εχει java που δεν παιζει mp3
Καλησπέρα!
ReplyDeleteΈχω HTC Diamond και δεν παίζει ήχο... μπορείς να βοηθήσεις?
η java που εχει το κινητο σου δεν παιζει mp3 και για αυτο δεν μπορεις να ακουσεις ηχο
ReplyDeleteθα φτιαξω και μια εφαρμογη με αρχεια wav
και πιο μετα μια με c# για οσους εχουν κινητα με windows mobile χωρις καλη java
Γεια
ReplyDeleteΈχω το HTC DD
Στo Ράδιο Αρβύλα δεν ακούγεται ήχος
εννοούσα ότι έχω το HTC HD και από λάθος έγραψα DD
ReplyDeleteΣτo Ράδιο Αρβύλα δεν ακούγεται ήχος
γιατι το κινητο σου εχει java που δεν παιζει mp3
ReplyDelete